09Oct 2019

Oba modela imaju posebno izrađene horizontalno postavljene motore i kombiniraju Motor Assist s tehnologijom Boxer i simetričnim pogonom na sva četiri kotača.

• Potpuno novi Forester e-BOXER odlikuje se novom platformom, tehnologijom prepoznavanja lica te ima novi X-Mode i automatsko kočenje pri vožnji unatrag.

 

Potpuno novi Forester e-BOXER

Od trenutka kad je stupio na scenu, 1997. godine, Forester je omiljeni izbor kupaca i profilirao se kao sigurno i pouzdano vozilo. Peta generacija ovog modela slavi Subaruovu baštinu i pouzdanost u potpuno novom paketu. Izrađen na temeljima Globalne platforme Subaru (Subaru Global Platform – SGP), potpuno novi Forester nudi nove dinamične vrijednosti koje rezultiraju vrhunskom kontrolom i stabilnosti, poboljšanim značajkama izbjegavanja opasnosti, responzivnijim upravljačem, izuzetno niskim vibracijama i generalno udobnijom vožnjom.

Novi model sačuvao je prepoznatljivu kombinaciju simetričnog AWD-a s novim pogonom e-BOXER. Uključuje 2,0-litarski horizontalno postavljen četverocilindrični motor s izravnim ubrizgavanjem, s čak 80% novih komponenti, združen s električnim motorom s prilagođenim prijenosom Lineartronic. Zajedno postižu glađe, 30% više linearno, responzivno ubrzanje i izuzetno responzivan obrtni moment.

Kako bi odgovorio na sve uvjete u vožnji, Subaruov sustav e-Boxer prilagođava odnos raspodjele snage između posebnog 2,0-litarskog motora s izravnim ubrizgavanjem i električnog motora. Tako se dobivaju tri načina vožnje: na pogon motora, na pogon električnog motora i na pogon Motor Assist. Iz mirovanja ili pri niskoj brzini, vozilo pokreće samo električni motor, što omogućuje tihu vožnju bez emisije štetnih plinova. Ovisno o vozilu i stanju baterije, u ovom načinu rada može se voziti oko 1,6 km i doseći brzinu od 40 km/h. Pri srednjim brzinama kombiniraju se električni i motor s unutarnjim izgaranjem kako bi dali linearnu i učinkovitu akceleraciju, dok pri visokim brzinama vozilo pokreće 2,0-litarski motor DI BOXER koji istovremeno puni bateriju. Motor e-BOXER ima učinkovitiju potrošnju goriva u gradskim uvjetima vožnje, s čestim zaustavljanjima i kretanjima. U takvim slučajevima, ovisno i o vozačevom načinu vožnje, potrošnja goriva može se smanjiti do 11% u usporedbi s benzinskom verzijom 2,0-litarskog motora.

Električni Motor Assist i baterija postavljeni su longitudinalno. Težak motor postavljen je u blizini težišta vozila, dok su baterija i ostale komponente razmještene iza stražnje osovine, i tako se težište vozila nalazi još niže, a težina između prednjeg i stražnjeg dijela vozila je uravnoteženija.

Kako bi se vožnja bolje prilagođavala uvjetima na cesti, tu je standardni SI-DRIVE s nekoliko načina rada. Radi se o sustavu upravljanja performansama motora koji vozaču omogućuje da prilagodi usisne karakteristike motora tako što se bira između na čina rada „Intelligent” i „Sport”.

Sigurniji nego ikad do sad, novi Forester tehnološki je najnaprednije Subaruovo vozilo u trenutnoj europskoj liniji, opremljen naprednim sigurnosnim tehnologijama. U standardnoj opremi dostupna je i tehnologija pomoći u vožnji EyeSight koja poboljšava sigurnosni paket kao i sustav nadzora vozača Driver Monitoring System, nova tehnologija prepoznavanja lica koja obavještava vozača kad registrira da je umoran ili mu nešto odvlači pažnju. Tu je i automatsko podešavanje postavki položaja sjedala, vanjskih retrovizora i klimatizacijskog uređaja. Uz to, novi model predstavlja i funkcionalnost kočenja u vožnji unatrag koji pomaže da se izbjegnu sudari pri vožnji unatrag i smanje oštećenja u slučaju sudara.

Novi model je najprostraniji i najsnažniji Forester do sad. Ima interijer izrađen od kvalitetnih materijala, prostranu putničku kabinu i prilagodljiv prtljažnik, a kompaktna baterija minimalno utječe na veličinu kabine i prtljažnika. Ukupna širina novog Forestera povećana je za 20 mm kako bi vozaču i suvozaču bilo udobnije. Podvozje je produženo 30 mm, što znači da je razmak između prednjih i stražnjih sjedala sada 33 mm duži, zbog čega su i stražnja sjedala udobnija.

Automobil je podignut od tla 220 mm i zato je, uz najšire moguće kuteve ulaska, izlaska i zapinjanja, odlično pripremljen za offroad vožnju. X-Mode sada je dostupan s dvostrukom funkcijom, prilagođen za različite vremenske i cestovne uvjete. Forester je sačuvao svoj pomalo grubi izgled i ima kapacitet vuče od 1870 kg. Novi model ima i nov sportski stil temeljen na filozofiji dizajna „Dynamic x Solid”. Eksterijer ima bočne linije koji se obavijaju oko prednjeg, središnjeg i stražnjeg dijela kako bi naglasile visinu i snagu vozila. Istaknuti rubovi blatobrana naglašavaju funkcionalnost sustava simetričnog pogona na sva četiri kotača. Doznajte više o vozilu Forester e-BOXER: https://www.subaru.eu/e-boxer/forester

Subaru XV e-BOXER

Od svog ulaska na tržište 2017. godine, Subaru XV postao je omiljeno vozilo mnogih kupaca i prošlogodišnji najprodavaniji Subaruov model u Europi. XV je ključni model koji utjelovljuje vrijednost brenda: sigurnost, zabavu i čvrstu jezgru.

Subaru XV izrađen je na novoj Subaruovoj globalnoj platformi (SGP) kako bi se poboljšala sigurnost pri sudarima i sustav izbjegavanja nesreća, kao i upravljivost i udobnost vožnje. SGP donosi značajna poboljšanja što se tiče krutosti tijela i podvozja (prednja bočna fleksijska krutost +90%, torzijska krutost +70%, krutost prednje suspenzije +70%, krutost stražnjeg podokvira +100%), a apsorpcija energije udara povećana je za 40% u odnosu na prijašnje modele.

Novi model pokreće 2,0-litarski horizontalno postavljen četverocilindrični motor s izravnim ubrizgavanjem, s čak 80% novih komponenti, združen s električnim motorom s prilagođenim prijenosom Lineartronic. Zajedno postižu glađe, 30% više linearno, responzivno ubrzanje i izuzetno responzivan obrtni moment. Subaruov sustav e-Boxer prilagođava odnos raspodjele snage između posebnog 2,0-litarskog motora s izravnim ubrizgavanjem i električnog motora. Tako se dobivaju tri načina vožnje: na pogon motora, na pogon elektromotora i na pogon Motor Assist.

Iz mirovanja ili pri niskoj brzini, vozilo pokreće samo električni motor, što omogućuje tihu vožnju bez emisije štetnih plinova. Ovisno o vozilu i stanju baterije, u ovom načinu rada može se voziti oko 1,6 km i doseći brzinu od 40 km/h. Pri srednjim brzinama kombiniraju se električni i motor s unutarnjim izgaranjem kako bi dali linearnu i učinkovitu akceleraciju, dok pri visokim brzinama vozilo pokreće 2,0-litarski motor DI BOXER koji istovremeno puni bateriju. Motor e-BOXER ima učinkovitiju potrošnju goriva u gradskim uvjetima vožnje, s čestim zaustavljanjima i kretanjima. U takvim slučajevima, ovisno i o vozačevom načinu vožnje, potrošnja goriva može se smanjiti do 11% u usporedbi s benzinskom verzijom 2,0-litarskog motora.

Električni Motor Assist i baterija postavljeni su longitudinalno. Težak motor postavljen je u blizini težišta vozila, dok su baterija i ostale komponente razmještene iza stražnje osovine, i tako se težište vozila nalazi još niže, a težina između prednjeg i stražnjeg dijela vozila uravnoteženija je.

Budući da je sigurnost u vožnji Subaruov prioritet, Subaru XV e-BOXER ima u standardnoj opremi niz funkcionalnosti za pomoć u vožnji i sigurnost, kao što je tehnologija pomoći u vožnji EyeSight. Uz to, Subaru XV ima i tehnologiju Subaru Rear Vehicle Detection koja obavještava vozača o vozilima koja ga pretiču.

Snažan karakter ovog vozila kombiniran je s kompaktnim tijelom s mogućnostima pravog SUV-a. Vozilo je odignuto 220 mm od tla, a sve je zaokruženo Subaruovim originalnim sustavom Symmetrical AWD, sustavom Active Torque Vectoring i poboljšanim sustavom X-Mode. Eksterijer novog Subaru XV e-Boxera odlikuju snažne linije, ali i urbani cool te jasno daje do znanja kako vas je sposoban odvesti gdje god poželite. Ekskluzivna nova plava boja – Lagoon Blue Pearl – savršeno predstavlja novi Subaru XV e-BOXER.

Doznajte više o vozilu Subaru XV e-BOXER: https://www.subaru.eu/e-boxer/subaruxv