Home

09Oct 2019

Oba modela imaju posebno izrađene horizontalno postavljene motore i kombiniraju Motor Assist s tehnologijom Boxer i simetričnim pogonom na sva četiri kotača.

• Potpuno novi Forester e-BOXER odlikuje se novom platformom, tehnologijom prepoznavanja lica te ima novi X-Mode i automatsko kočenje pri vožnji unatrag.

 

Potpuno novi Forester e-BOXER

Od trenutka kad je stupio na scenu, 1997. godine, Forester je omiljeni izbor kupaca i profilirao se kao sigurno i pouzdano vozilo. Peta generacija ovog modela slavi Subaruovu baštinu i pouzdanost u potpuno novom paketu. Izrađen na temeljima Globalne platforme Subaru (Subaru Global Platform – SGP), potpuno novi Forester nudi nove dinamične vrijednosti koje rezultiraju vrhunskom kontrolom i stabilnosti, poboljšanim značajkama izbjegavanja opasnosti, responzivnijim upravljačem, izuzetno niskim vibracijama i generalno udobnijom vožnjom.

Novi model sačuvao je prepoznatljivu kombinaciju simetričnog AWD-a s novim pogonom e-BOXER. Uključuje 2,0-litarski horizontalno postavljen četverocilindrični motor s izravnim ubrizgavanjem, s čak 80% novih komponenti, združen s električnim motorom s prilagođenim prijenosom Lineartronic. Zajedno postižu glađe, 30% više linearno, responzivno ubrzanje i izuzetno responzivan obrtni moment.

Kako bi odgovorio na sve uvjete u vožnji, Subaruov sustav e-Boxer prilagođava odnos raspodjele snage između posebnog 2,0-litarskog motora s izravnim ubrizgavanjem i električnog motora. Tako se dobivaju tri načina vožnje: na pogon motora, na pogon električnog motora i na pogon Motor Assist. Iz mirovanja ili pri niskoj brzini, vozilo pokreće samo električni motor, što omogućuje tihu vožnju bez emisije štetnih plinova. Ovisno o vozilu i stanju baterije, u ovom načinu rada može se voziti oko 1,6 km i doseći brzinu od 40 km/h. Pri srednjim brzinama kombiniraju se električni i motor s unutarnjim izgaranjem kako bi dali linearnu i učinkovitu akceleraciju, dok pri visokim brzinama vozilo pokreće 2,0-litarski motor DI BOXER koji istovremeno puni bateriju. Motor e-BOXER ima učinkovitiju potrošnju goriva u gradskim uvjetima vožnje, s čestim zaustavljanjima i kretanjima. U takvim slučajevima, ovisno i o vozačevom načinu vožnje, potrošnja goriva može se smanjiti do 11% u usporedbi s benzinskom verzijom 2,0-litarskog motora.

Električni Motor Assist i baterija postavljeni su longitudinalno. Težak motor postavljen je u blizini težišta vozila, dok su baterija i ostale komponente razmještene iza stražnje osovine, i tako se težište vozila nalazi još niže, a težina između prednjeg i stražnjeg dijela vozila je uravnoteženija.

Kako bi se vožnja bolje prilagođavala uvjetima na cesti, tu je standardni SI-DRIVE s nekoliko načina rada. Radi se o sustavu upravljanja performansama motora koji vozaču omogućuje da prilagodi usisne karakteristike motora tako što se bira između na čina rada „Intelligent” i „Sport”.

Sigurniji nego ikad do sad, novi Forester tehnološki je najnaprednije Subaruovo vozilo u trenutnoj europskoj liniji, opremljen naprednim sigurnosnim tehnologijama. U standardnoj opremi dostupna je i tehnologija pomoći u vožnji EyeSight koja poboljšava sigurnosni paket kao i sustav nadzora vozača Driver Monitoring System, nova tehnologija prepoznavanja lica koja obavještava vozača kad registrira da je umoran ili mu nešto odvlači pažnju. Tu je i automatsko podešavanje postavki položaja sjedala, vanjskih retrovizora i klimatizacijskog uređaja. Uz to, novi model predstavlja i funkcionalnost kočenja u vožnji unatrag koji pomaže da se izbjegnu sudari pri vožnji unatrag i smanje oštećenja u slučaju sudara.

Novi model je najprostraniji i najsnažniji Forester do sad. Ima interijer izrađen od kvalitetnih materijala, prostranu putničku kabinu i prilagodljiv prtljažnik, a kompaktna baterija minimalno utječe na veličinu kabine i prtljažnika. Ukupna širina novog Forestera povećana je za 20 mm kako bi vozaču i suvozaču bilo udobnije. Podvozje je produženo 30 mm, što znači da je razmak između prednjih i stražnjih sjedala sada 33 mm duži, zbog čega su i stražnja sjedala udobnija.

Automobil je podignut od tla 220 mm i zato je, uz najšire moguće kuteve ulaska, izlaska i zapinjanja, odlično pripremljen za offroad vožnju. X-Mode sada je dostupan s dvostrukom funkcijom, prilagođen za različite vremenske i cestovne uvjete. Forester je sačuvao svoj pomalo grubi izgled i ima kapacitet vuče od 1870 kg. Novi model ima i nov sportski stil temeljen na filozofiji dizajna „Dynamic x Solid”. Eksterijer ima bočne linije koji se obavijaju oko prednjeg, središnjeg i stražnjeg dijela kako bi naglasile visinu i snagu vozila. Istaknuti rubovi blatobrana naglašavaju funkcionalnost sustava simetričnog pogona na sva četiri kotača. Doznajte više o vozilu Forester e-BOXER: https://www.subaru.eu/e-boxer/forester

Subaru XV e-BOXER

Od svog ulaska na tržište 2017. godine, Subaru XV postao je omiljeno vozilo mnogih kupaca i prošlogodišnji najprodavaniji Subaruov model u Europi. XV je ključni model koji utjelovljuje vrijednost brenda: sigurnost, zabavu i čvrstu jezgru.

Subaru XV izrađen je na novoj Subaruovoj globalnoj platformi (SGP) kako bi se poboljšala sigurnost pri sudarima i sustav izbjegavanja nesreća, kao i upravljivost i udobnost vožnje. SGP donosi značajna poboljšanja što se tiče krutosti tijela i podvozja (prednja bočna fleksijska krutost +90%, torzijska krutost +70%, krutost prednje suspenzije +70%, krutost stražnjeg podokvira +100%), a apsorpcija energije udara povećana je za 40% u odnosu na prijašnje modele.

Novi model pokreće 2,0-litarski horizontalno postavljen četverocilindrični motor s izravnim ubrizgavanjem, s čak 80% novih komponenti, združen s električnim motorom s prilagođenim prijenosom Lineartronic. Zajedno postižu glađe, 30% više linearno, responzivno ubrzanje i izuzetno responzivan obrtni moment. Subaruov sustav e-Boxer prilagođava odnos raspodjele snage između posebnog 2,0-litarskog motora s izravnim ubrizgavanjem i električnog motora. Tako se dobivaju tri načina vožnje: na pogon motora, na pogon elektromotora i na pogon Motor Assist.

Iz mirovanja ili pri niskoj brzini, vozilo pokreće samo električni motor, što omogućuje tihu vožnju bez emisije štetnih plinova. Ovisno o vozilu i stanju baterije, u ovom načinu rada može se voziti oko 1,6 km i doseći brzinu od 40 km/h. Pri srednjim brzinama kombiniraju se električni i motor s unutarnjim izgaranjem kako bi dali linearnu i učinkovitu akceleraciju, dok pri visokim brzinama vozilo pokreće 2,0-litarski motor DI BOXER koji istovremeno puni bateriju. Motor e-BOXER ima učinkovitiju potrošnju goriva u gradskim uvjetima vožnje, s čestim zaustavljanjima i kretanjima. U takvim slučajevima, ovisno i o vozačevom načinu vožnje, potrošnja goriva može se smanjiti do 11% u usporedbi s benzinskom verzijom 2,0-litarskog motora.

Električni Motor Assist i baterija postavljeni su longitudinalno. Težak motor postavljen je u blizini težišta vozila, dok su baterija i ostale komponente razmještene iza stražnje osovine, i tako se težište vozila nalazi još niže, a težina između prednjeg i stražnjeg dijela vozila uravnoteženija je.

Budući da je sigurnost u vožnji Subaruov prioritet, Subaru XV e-BOXER ima u standardnoj opremi niz funkcionalnosti za pomoć u vožnji i sigurnost, kao što je tehnologija pomoći u vožnji EyeSight. Uz to, Subaru XV ima i tehnologiju Subaru Rear Vehicle Detection koja obavještava vozača o vozilima koja ga pretiču.

Snažan karakter ovog vozila kombiniran je s kompaktnim tijelom s mogućnostima pravog SUV-a. Vozilo je odignuto 220 mm od tla, a sve je zaokruženo Subaruovim originalnim sustavom Symmetrical AWD, sustavom Active Torque Vectoring i poboljšanim sustavom X-Mode. Eksterijer novog Subaru XV e-Boxera odlikuju snažne linije, ali i urbani cool te jasno daje do znanja kako vas je sposoban odvesti gdje god poželite. Ekskluzivna nova plava boja – Lagoon Blue Pearl – savršeno predstavlja novi Subaru XV e-BOXER.

Doznajte više o vozilu Subaru XV e-BOXER: https://www.subaru.eu/e-boxer/subaruxv

04Dec 2018

Posjetite nas u subotu 8.12. od 9 do 15 h te isprobajte Subaruov pogon na sva četriri kotača, X-MODE i EyeSight na modelima Impreza, XV, Forester ili Outback.

 

13Mar 2018

            

 

         Još jedna generacija najjačeg Subaruovog modela bliži se svome vrhuncu. Povodom toga izbačena je i posljednja verzija, kako kažu, najboljeg STi-a do sada – Subaru WRX STi 2018!

                Prepoznatljiv koncept sportskog automobila s usisnikom za zrak na poklopcu motora te atraktivnim velikim stražnjim spojlerom koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim ostao je isti. Novi, redizajnirani WRX STi dobio je drugačiji, aerodinamičniji i izgledom agresivniji prednji branik, centralni se diferencijal od sada potpuno elektronski regulira što raspodjelu snage čini glatkom, bez trzaja, a opet brzom. Ugrađena su i prednja zakretna svijetla koja kvalitetnije osvjetljavaju ulaske u zavoje te atraktivni 19” kotači unutar kojih se za adekvatno zaustavljanje 305 KS snažnog STi-a brinu nova, 6-klipna kočiona kliješta tvrtke Brembo.

                Motor je ostao standardni 2,5 litreni bokser snage 305 KS te visokih 407 Nm okretnog momenta. To je dovoljno za postizanje 100 km/h za svega 5,2 sekunde te maksimalnu brzinu od 250 km/h. Potrošnja goriva 1527 kg teškog STi-a kreće se oko 11 litara u mješovitim uvjetima. Jedna od karakteristika kojima se Subaru najviše ponosi jest – pogon. Snaga se, kao i na ostalim Subaru modelima, prenosi na sve kotače putem Subaruovog prepoznatljivog, simetričnog AWD pogona koji omogućava vožnju i u najtežim pogonskim uvjetima. Novost kod WRX STi-a za 2018. godinu jest već spomenuti elektronski reguliran centralni diferencijal koji čini ovaj model najbržim do sada! Snaga se prenosi putem 6-stupanjskog ručnog mjenjača što vožnju, osim brzom čini i zabavnom te atraktivnom za vozača.

               

                Što se ostatka opreme tiče, ona je uistinu bogata. No, spomenimo one bitnije komponente. WRX STi opremljen je LED svjetlima s automatskim uključivanjem te automatskim podešavanjem visine prednjih svjetala. Tu su još i stražnje svjetlo za maglu, električno sklopivi, grijani vanjski retrovizori, sva bočna stakla na električni pogon, daljinsko centralno zaključavanje, sustav ulaska u vozilo i paljenja bez ključa, električno otvaranje prtljažnika, sjenila za sunce s osvijetljenim ogledalima, držači za čaše u sklopu središnje konzole te 7” središnji zaslon osjetljiv na dodir, itd.

                Ugođaj upotpunjuju profilirana, kožna sportska sjedala, baš kao i kožom obložen upravljač, ručica mjenjača te ručna kočnica. Za bezbrižno odlaganje raznih stvari i potrepština poslužit će brojni, ergonomski osmišljeni pretinci u vratima, središnjem grebenu i sl. Dvozonski sustav za klimatizaciju s peludnim filtrom također je dio bogate standardne opreme, a za bezbrižno obavljanje telefonskih razgovora brine se i “hands-free” sustav kompatibilan sa sustavom Bluetooth.

Dojmovi Nenada Lončarića, 5x prvaka Hrvatske u rally-u:

                “Novi Subaru WRX STi definitivno je najbolji STi do sada! Razlog tome ponajprije leži u činjenici da ima najčvršću karoseriju te najbolje ležanje na cesti u usporedbi s prethodnicima. Po tome je znatno bolji čak i od modela iz 2005. godine koji se tim karakteristikama uistinu mogao pohvaliti. Također, novi STi opremljen je i boljim kočnicama, što je među prethodnicima obično bio mali nedostatak. Što se gušta u vožnji tiče, novi, potpuno elektronski reguliran centralni diferencijal trebao bi omogućiti bolji odaziv automobila na sva klizanja i sl. Zaključno, ovo je automobil koji je najbliže rally automobilu, a prilagođen za cestu. Pruža zadovoljstvo u polaganoj vožnji i krstarenju, a opet, kada vozač to želi, ostavlja dojam vožnje pravog rally automobila.”

25Nov 2016

7. Rally Show Santa Domenica će se održati ovoga vikenda 25.-27. studenoga 2016. u Svetoj Nedelji i Savršćaku. Prijavljeno je 113 posada. U subotu, 26.11.2016. u 18:00 sati će se održati ceremonijalni start na trgu Ante Starčevića. U Nedjelju 27.11.2016. u 8:00 sati je start prvog brzinskog ispita na Savršćaku.

Za više informacija o Rally Show-u posjetite rallysantadomenica.com

Lista prijavljenih: LINK

Live Rezultati: LINK

Program za gledatelje: LINK

KARTA ZA GLEDATELJE

KARTA ZA GLEDATELJE

SLIKE SA PROŠLOGODIŠNJEG RALLY SHOW-A

14May 2016

levorg imeLevorg je rezultat projekta čiji je cilj pronalaženje punog odgovora na pitanje: “Koji auto omogućuje osjetiti pravo zadovoljstvo i užitak vožnje? ” Subaru je svladao svoje granice sa Levorg projektom, savršeno kombinirajući dvije različite značajke: sportski WRX STI zajedno s karavanom Subaru Legacy-em. Levorg je pravi auto za one koji imaju cilj putovanja na daleke destinacije na najvišoj udobnosti i sigurnosti te nudi u isto vrijeme užitak u vožnji. Tako je nasljeđe Subaru Legacy-a razvijeno u više sportski orijentiran model.

Glavne 3 značajke koje čine Levorg inovativnim:

UŽITAK VOŽNJE
Vrhunske performanse su moguće zahvaljujući motoru veličine 1.6L sa izravnim ubrizgavanjem goriva. Turbo motor može funkcionirati kao 2,5 motor, smanjujući potrošnju goriva zahvaljujući velikoj učinkovitosti Lineartronic CVT-a . Užitak vožnje ne garantira samo to već i rukovanje i preciznost vožnje usporediva onoj WRX STI-a. Levorg posuđuje osobine WRX STI-a i koristi istu šasiju.
PROSTOR
Iako konkurenti nude veće dimenzije Levorg je zadržan dužine 4,7 metara i visine 1,5 metara. Usprkos dimenzijama Levorg raspolaže sa prtljažnikom od 522 litre. Uspoređujući Levorg sa 4-tom generacijom Legacy-a iako su jednako dugački Levorg nudi veći prtljažnik. (+63L) zajedno sa više mjesta za putnike na stražnjim sjedalima zahvaljujući većem prostoru do prednjih sjedala.
SIGURNOST
Cilj apsolutne sigurnosti je postignut:
Primarna sigurnost: dizajn i površine obojenog stakla su razvijene kako bi se osiguralo najveće vidno polje. Udobnost i interaktivno sučelje naredbi pomažu vozaču da ne izgubi pozornost.

Aktivna sigurnost: Simetrični AWD, niži centar gravitacije. Zahvaljujući boxer motoru i istoj šasiji kao na WRX STI-u omogućeno je dinamično i sigurno držanje ceste

Zaštita prije sudara:

Subaru Rear Vehicle Detection (Stražnja detekcija vozila)
uređaj koji prepoznaje prisutnost vozila izvan vozačeva vidokruga.Također prepoznaje prisutnost vozila u pokretu kod izlaženja sa parkinga i svaku neočekivanu levorg detection 1levorg detection 2promjenu prometnog traka.

High Beam Assist
Kratka i duga svjetla se izmjenjuju automatski u skladu s uvjetima ispred vas.

 

Dizajn
Vanjski dizajn je vrlo aerodinamičan, savršen spoj između Tourer-a i sportskog izgleda čak i više izraženog zbog prednjeg usisnika zraka, proširenih okvira kotača te stražnjeg spojlera.
U unutrašnjosti dolazi do izražaja crna sjajna završna obrada ploče s instrumentima, upravljač sportskog izgleda te Infotainment sustav s 6,2″ zaslonom za kontrolu zvuka, Smartphone-a i aplikacija.

maxresdefault

Line-up
1.6 GT FREE sa cijenom od 242.060,00 kn

1.6 GT-S SPORT STYLE sa cijenom od  279.325,00 kn

1.6 GT-S SPORT UNLIMITED sa cijenom od 316.156,00 kn

 

 

 

Katalog

Tehnički podaci i oprema

 

  1. OPREMA OSNOVNOG MODELA – FREE

    Vanjska oprema

    Automatska prednja svjetla
    Led prednja svjetla s automatskim podešavanjem visine
    Sklopivi perači prednjih svjetala
    Električni sklopivi vanjski retrovizori s LED pokazivačima smjera
    17″ kotači od aluminijske legure
    Bočni spojleri
    Krovni spojler
    Krovna antena u obliku peraje morskog psa
    Dvostruka ispušna cijev
    Sjedala / presvlake

    Sportski kožni volan u obliku slova D
    Vozačko sjedalo s ručnim prilagođavanjem visine
    Naslon stražnje klupe oboriv u dijelovima 60/40
    Džepovi na stražnjoj strani prednjih sjedala

    Udobnost / praktičnost

    Prednja i stražnja stakla na električki pogon
    Comfort blinker (Pokazivač smjera uključuje se jednim dodirom)
    Svjetlo na stropu kabine
    Svjetlo u prtljažniku
    Vozačka i suvozačka osvijetljena ogledala na sjenilima za sunce s
    poklopcima
    Središnji osvijetljeni pretinac
    Središnja konzola s dvostrukim USB-ulazom
    Prednji držači za čaše (u središnjoj konzoli)
    Pretinci s držačima za stvari i boce na svima četirima vratima
    Otvaranje poklopca spremnika goriva iznutra
    Dvije utičnice od 12V (na zaslonu i u spremniku središnje konzole)
    Kuke za teret
    Kuke za prtljagu
    Pokrivač prtljažnika koji se može namotati
    Spremište za stvari ispod podnice prtljažnika
    Komplet za privremeno krpanje zračnice

    Klimatizacija 

    Dvozonski sustav za klimatizaciju s peludnim filtrom
    Sustav ventilacije stražnjih sjedala
    Brisač sa sustavom za odleđivanje
    Vjetrobranski brisači s automatskim senzorima za kišu i
    prilagodljivim intervalom
    Grijani vanjski retrovizori
    Odleđivači na prednjem staklu i bočnim staklima
    Odmagljivač stražnjeg stakla s timerom

    Zabava

    Sustav za informacije i zabavu SUBARU STARLINK s audiosustavom
    i 7” zaslonom u boji: 1 CD sa 6 zvučnika
    Tipke za upravljanje audio-sustavom na upravljaču
    Sustav hands-free kompatibilan sa sustavom Bluetooth
    Ulazi AUX i USB za dodatne glazbene uređaje za putnike na
    prednjim sjedalima
    Dvostruki USB-ulaz za putnike na stražnjem sjedalu

    Upravljačke komande / instrumenti

    Sustav automatskog pokretanja / zaustavljanja( Auto Start&Stop)
    Multifunkcionalni zaslon
    Višenamjenski 3,5” LCD-zaslon, instrumenti s višebojnim
    osvjetljenjem
    Servo-upravljač s brzim odzivom i omjerom 14,4:1
    Upravljač podesiv po visini i dubini
    Automatsko podešavanje brzine (Cruise Control)
    Aluminijske papučice

    Upravljivost

    SI-Drive (SUBARU Intelligent Drive)
    Sustav dinamične kontrole vozila (VDC – Vehicle Dynamics
    Control) s prekidačem za isključivanje
    Active Torque Vectoring
    Auto Vehicle Hold

    Sigurnost 

    EyeSight
    Prednji zračni jastuci SRS
    Prednji bočni zračni jastuci SRS za vozača i suvozača
    Zastorni zračni jastuci SRS prednji i stražnji (s obje strane)
    Zračni jastuci SRS za koljena
    Šipke kao ojačanja u prednjim i stražnjim vratima
    Zaštitna šipka vratila upravljača
    Nasloni za glavu na stražnjim sjedalima (na 3 mjesta)
    Prednja sjedala s naslonom za glavu koji štiti od trzajne ozljede vrata
    Indikator sigurnosnog pojasa
    Prednji sigurnosni pojasevi, podesivi po visini, sa zatezačima i
    graničnicima opterećenja
    Prednji sigurnosni pojasevi podesivi po visini
    Stražnji sigurnosni pojasevi s 3 točke učvršćenja (x3)
    Sustav sigurnosnih oborivih papučica
    ABS s 4 senzora / 4 kanala sa sustavom EBD (elektroničkim
    razdjelnikom kočenja)
    Brake Assist System (sustav pomoći pri kočenju)
    Brake Override System (sustav prioriteta kočnice nad ubrzanjem
    u slučaju nužde)
    ISO-FIX sustav za pričvršćivanje dječjih sjedalica (s pričvrsnim
    točkama)
    Sigurnosno zaključavanje stražnjih vrata za djecu (obje strane)
    Immobilizer

  2. DODATNA OPREMA MODELA – SPORT STYLE

    Led prednja svjetla s automatskim podešavanjem svjetlosti
    Vanjski retrovizori s el. zatvaranjem i LED pokazivačem smjera
    18″ naplatci od aluminijske legure
    Specijalna prednja sportska sjedala
    Kvalitetan kožni upravljač i mjenjač sa plavim koncem na upravljaču,ručici mjenjača,unutarnjoj oblozi vrata,pretincu između sjedala
    Srebrni “curbon-like” panel
    Aluminijske papučice gasa i kočnice
    Sidesil cover
    Svjetla za maglu
    Grijač za prednja sjedala
    Grijani retrovizori i vozačko staklo
    Zatamnjena stakla
    Kamera za vožnju unazad
    Paljenje bez ključa
    Subaru Rear Vehicle Detecetion, Hi Beam Assist & Auto Diming Mirror
    EyeSight Assist Monitor
    Krovni otvor

  3. DODATNA OPREMA MODELA SPORT UNLIMITED

    SUBARU STARLINK Audio i navigacijski sustav sa 7” zaslonom u boji

    Kožna sjedala

    Električno sjedalo za vozača

 

Boje

 

 

 

 

22Mar 2016

Početkom ožujka ( 4. i 5.) u okolici Kumrovca otvorena je nova Rally sezona petim izdanjem INA Rally-a Kumrovec. Nenad Lončarić i suvozač Tomislav Pazman nastupili su sa Subaru Imprezom WRX STi. Ovdje možete pogledati onboard dva brzinska ispita.

Za više informacija i rezultate kliknite OVDJE ( Službene stranice Rally-a )

30Nov 2015

 

Prošli vikend 29-30 Studenog 2015.  održan je 6. Rally Show Santa Domenica. Subaru Auto Lončarić sudjelovao je na rally show-u  sa tri posade. Vozač Nenad Lončarić i suvozač Tomislav Pazman sa Subaru Imprezom WRX STi, Branimir Kučko i Uroš Čarman također sa Subaru Imprezom WRX STi. Marko Lončarić i Anto Katić nastupili su sa Subaru Legacy-em . Ovdje možete pogledati kako je to izgledalo iz automobila. Za više informacija o rally show-u  i rezultate kliknite OVDJE

 

 

 

11Apr 2015

11070836_957132647684054_5729077606625072811_n

 Auto klub ‘Delta Sport’ iz Zagreba, u suradnji sa Općinom Kumrovec i Termama Tuhelj, 10. i 11. travnja 2015. organizirao je Međunarodno rally natjecanje  4. RALLY KUMROVEC 2015.! U petak 10. travnja se održao  prolog u Termama Tuhelj uz brojne nagrade, dok se bodovni dio natjecanja održao u subotu 11. travnja na 4 kružna BI u Kumrovcu.

Službene stranice rally-a :  http://www.rally-kumrovec.com/2015/index.php/hr

 

19Feb 2015

 

Dvadeset godina nakon lansiranja prvog Legacy Outback-a , vrijeme je za 5. generaciju Subaru Outback-a.

Subaru Outback 2015

Najmlađi član obitelji Subaru savršeno povezuje udobnost i unutrašnjost tipičnu za karavan vozila sa off-road sposobnostima tipičnim za SUV automobile, postaje višenamjenski model u svim uvjetima na cesti.

 

2015 OUTBACK Special Web Content Time-lapse Video

 

Outback  je usmjeren na ljude koji vode aktivan stil života te za kupce koji traže  vozilo koje je u mogućnosti pružiti sigurno putovanje u bilo kojoj situaciji i vremenskim uvjetima.

 

c9bdc4a001414d845871c8255d2ec4

Interaktivna Galerija (Kliknite na sličicu)

download

Digitalna brošura ( kliknite na sličicu)

 

Subaru Outback je dobitnik nagrade za najsigurnije vozilo u svojoj kategoriji! ( kliknite na sličicu)

 

 

Insurance Institute for Highway safety ( kliknite na sličicu)

new_eyesight_logo


 

Subaru Outback je ostvario perfektne rezultate i osvojio nagradu Top Safety Pick+ za 2015.godinu u kategoriji “Midsize moderately priced car“. Maksimalne rezultate u navedenoj kategoriji je ostvario samo još jedan automobil, također Subaru, Subaru Legacy. Ako želite pogledati rezultate testova kliknite ovdje ili na sličice iznad.

U odnosu na prethodnu generaciju Outback-a, navedene stvari su unaprijeđene:

Vanjski dizajn

Zahvaljujući potpuno novom dizajnu svjetala i prednje maske, daje dojam svojstvenog dizajna i „SUV appeal“

 

Kvaliteta interijera

Subaru Outback 2015 Leather Black Interior

 

Kvalitetniji te mekani materijali na dodir u unutrašnjosti!

Značajno poboljšanje u odnosu na udobnost u vožnji zahvaljujući visokoj pozornosti na poboljšanje zvučne izolacije.

 

  Infotainment sustav 

starlink_logo

Sa  uvođenjem Starlink sistema za informacije i zabavu, koji pruža jednostavan pristup radiju , internetu i aplikacijama. Sve je moguće jednostavno upravljati velikim zaslonom osjetljivim na dodir od 7 “, koje radi kao kao tablet računalo i podržava vokalne naredbe.

Intuitivna navigacija čini “infotainment” sustav lakim za korištenje. Ekran je velik, te ikone lako prepozantljive.

 Lako je voljeti istraživati ​​kada imate suputnika poput vašeg Subaru-a . SUBARU StarLink tehnologija  podržava integraciju raznih aplikacija. Možete pregledati vijesti, vremensku prognozu , slušati glazbu preko raznih online servisa, podcaste, audio i druge multimedijalne sadržaje u vašem vozilu i na dohvat ruke.

Bilo da koristite iOS ili Android uređaje, možete držati ruke na volanu i pozornost na cesti. Internet Radio daje vam pristup milijunima pjesama na raspolaganje bez obzira gdje vas vaš Subaru vodi. Dodatne aplikacije poput  Aha™app vam daju pristup svim vašim omiljenim online uslugama, od vijesti do restorana. Te naravno  standardno Bluetooth hands-free telefoniranje i wireless audio streaming će vas držati u kontaktu sa svijetom dok ga istražujete!

Pogledajte STARLINK sustav u  sljedećem video-u

Sigurnost

 Zahvaljujući uvođenju sustava za izbjegavanje sudara EyeSight, jedinstvenog na tržištu,  sustav sa stereo kamerom može detektirati prepreke i prepoznati ih, kreirati “trodimenzionalnu” sliku i biti dodatni par oči za vozača!

Prisutnost zračnog jastuka za koljena vozača standardana je na svim verzijama!

 

Subaru EyeSight

 

 

Pogledajte kako funkcionira EyeSight sustav u  sljedećem video-u

 

Perfomanse vožnje

zahvaljujući novom sistemu “Active Torque Vectoring” koji limitira klizanje unutrarnjeg prednjeg kotača i povećava pritisak na vanjski kotač i sa time zadržava vozilo na zadanom putu.

Outback_2015_Safety_AVDC_with_active_Torque_ Vectoring

     

 

 

 

 

 

 

X-mode

X-Mode

“X-mode” kontrolira vožnju po uzbrdici i nizbrdici te u extremnim uvjetima.

 

Cijene u odnosu na prošlogodišnji model su ostale iste, iako su u standardnoj opremi svih modela dodani EyeSight, X-Mode, LED lights i KneeAir-bag za vozača.

Novi nazivi paketa opreme su FREE , STYLE  i UNLIMITED i cijena kreće  od 325.00 kn.

 

                

08Dec 2014
Subaru XV

Za Subaru XV stvarno vlada veliki interes te smo sukladno tome odlučili predstaviti svako pojedino vozilo koje nam je u dolasku, tako da bi naši kupci bili upoznati sa stvarnim stanjem koje imamo u ponudi. Za sve zainteresirane informacija oko dolaska ovog Subaru XV modela će biti zanimljiva, jer je isto dostupan od Veljače 2015. godine. Dolazi sa 1.6 benzinskim motorom snage 84 kW (114 KS) koje proizvodi na 5.600 o/min što mu omogućuje dosta kvalitetne performanse u odnosu na snagu, veličinu automobila i stalni pogon na sve kotače koji dolazi uz ovaj automobil.

Oprema FREE donosi stalni pogon na 4 kotača, reduktor – hill start, 17 inčni naplatci, automatski klima uređaj, električno podesivi vanjski retrovizori i stakla na svim vratima, ABS, VDC, dolazi sa sedam zračnioh jastuka, ima grijanje prednjih sjedala, dobivate start stop sustav uz dnevna svjetla, servo upravljač podesiv po visini, audio uređaj uz centralno zaključavanje, uz još mnoštvo toga.

Subaru XV je dobitnik pet zvjezdica na crash testu sigurnosti. Slobodno nas kontaktirajte za sva pitanja i odgovore koje trebate. Evo nekoliko slika ovog automobila u galeriji koju smo postavili ispod!

Subaru XV

Subaru XV

Subaru XV

Subaru XV

Subaru XV

Subaru XV

Subaru XV

Subaru XV